Het laatste nieuws uit de wereld van Prodrive Academy
Lees hier blogs met tips, inzichten, adviezen en het laatste nieuws uit de wereld van Prodrive Academy.
Waarom is een gebruikerstraining essentieel na de verkoop van een auto?
Hoe voorkom je irritatie bij klanten na de verkoop van een auto? Lees in deze blog hoe…
Lees verderWaterstofauto’s: hoe werken ze en wat biedt de toekomst?
Klassieke EV’s zijn al populair, maar waterstofauto’s worden ook steeds gewilder. In deze blog lees je meer…
Lees verderVerras de klant, houd ze positief!
Verras de klant met Prodrive Academy! Hoe houd je de autodealers waar je aan levert positief ondanks…
Lees verderMercedes-Benz en Prodrive: een samenwerking waar klanten van profiteren
Mercedes-Benz levert een totaalpakket aan hun klanten waarin zij niet alleen bedrijfsvoertuigen verkopen (LCV’s), maar zich ook…
Lees verderMaak van de aflevering van een auto iets bijzonders, ook online.
Een professionele aflevering van een nieuwe auto zorgt voor tevreden klanten. Een online gebruikstraining zorgt ervoor dat…
Lees verderNieuwe klantrelaties in nieuwe tijden: online klantcommunicatie
Online klantcommunicatie is effectieve en voordelige manier om in contact te blijven met je klanten, wat in…
Lees verderChiptekort en klantloyaliteit, dit kun je doen
Op dit moment wordt de auto-industrie flink getroffen door iets wat we niet kennen in de Westerse…
Lees verderDe perfecte proefrit zorgt voor méér sales, tevredenheid en beleving
Bij veel bedrijven leidt de proefrit nog niet vaak genoeg tot het gewenst resultaat. Stap daarom in…
Lees verderGevolgen van onvoldoende ADAS kennis bij importeurs en dealers
In een wereld waarin innovatie snel gaat en steeds meer auto’s standaard de beschikking hebben over geavanceerde…
Lees verder