Zo zorgen we voor de perfecte merk- en productbeleving

En voor hogere klanttevredenheid, betere en meer gemotiveerde salesteams en minder werkdruk voor sales- en aftersalesteams.

Opdrachtgevers waar wij voor werken:

In 3 stappen naar de perfecte merk- en productbeleving

Start

Start

We laten prospects kennismaken met het product, zodat ze enthousiast worden en aankoop overwegen. Bijvoorbeeld door middel van een proefritevenement of een proefrit aan huis.

Training

Training

Door onder meer training en e-learning zorgen wij ervoor dat je salesteams alle kennis en kunde in huis hebben om van prospects klanten te maken. Bovendien zorgen we ervoor dat ook zij weten hoe ze de perfecte merk- en productbeleving kunnen bieden.
Experience

Experience

We nemen je de aflevering van een nieuwe auto uit handen of vullen het aan met een (virtuele) gebruikerstraining zodat het helemaal voldoet aan de klantverwachting. Zo zorgen we ervoor dat de merk- en productbeleving van begin tot eind perfect is.

Over Prodrive Academy

Van Prodrive Training naar Prodrive Academy en van dé trainer voor veiliger en zuiniger autorijden naar dé automotive experience expert en producttrainer van de Benelux. Dit is de geschiedenis van Prodrive Academy in een notendop. Mark Maaskant, verkeersveiligheid-, rijvaardigheid- en merkbelevingsexpert, zit sinds 2004 achter het stuur van Prodrive Academy. Samen met zijn team van specialisten helpt hij autofabrikanten, importeurs en dealerorganisaties vooruit op het gebied van sales en klanttevredenheid.