Creëer een ervaring om niet snel te vergeten

De derde en laatste stap naar de perfecte merk- en productbeleving, hogere klanttevredenheid, meer merktrouw en minder werkdruk voor de sales- en aftersalesafdeling is het verbeteren van je experience.

Opdrachtgevers waar wij voor werken:

Een betere experience maakt van je klanten ambassadeurs

Met de derde stap in onze klantreis zorgen we dat je klanten zo tevreden zijn over hun nieuwe auto en jouw organisatie, dat zij ambassadeur worden. Bovendien vergroten we de merktrouw. Daarmee vergroten we dus de kans dat zij hun nieuwe auto weer bij jou kopen. We verlagen de werkdruk voor de sales- en aftersalesafdeling zodat er meer tijd is voor andere zaken. Dit doen we door een (virtuele) gebruikerstraining/extended handover na aflevering of door de aflevering van een nieuwe auto voor jou te verzorgen.

Een verbeterde experience geeft je:

Hogere klanttevredenheid

Hogere klanttevredenheid

De perfecte ‘experience’ tijdens of na de aflevering van een nieuwe auto zorgt ervoor dat je klanten zeer tevreden zijn met hun aankoop en over je bedrijf.
Meer tijd

Meer tijd

Als onze productspecialisten de aflevering van jouw auto’s verzorgen, dan daalt de werkdruk voor je sales- en aftersalesafdeling en is meer tijd voor bijvoorbeeld het opvolgen van leads.

Meer merktrouw

Meer merktrouw

De perfecte merk- en productbeleving van begin tot eind maakt van je klanten ambassadeurs die ‘hun’ merk eerder en lang(er) trouw blijven.

Dit kunnen we voor jouw klanten en (after)salesorganisatie betekenen

Van een gebruikerstraining tot het afleveren van auto’s, we zorgen voor de perfecte experience en maken het leven voor de sales- en aftersalesafdeling makkelijker. De gebruikerstrainingen kunnen on- en offline en op jouw locatie(s) plaatsvinden. Bovendien ontzorgen we je door alles van A tot Z te regelen.

Gebruikerstraining

Aflevering

Electric Vehicle (EV) training

Gebruikerstraining

Met onze kennis en ervaring op het gebied van (elektrisch) autorijden, EV’s en rijhulpsystemen (ADAS) kunnen we de aflevering van een nieuwe auto perfect aanvullen met een 1-op-1 gebruikerstraining. Met andere woorden: kennis en (een) ervaring om niet snel te vergeten.

Aflevering

Aflevering

We beschikken over een pool van zeer bekwame productspecialisten die de aflevering van een nieuwe auto verzorgen. Met hun kennis en enthousiasme zorgen zij voor de perfecte merk- en productbeleving en dus voor een tevreden klant.

Omdat maatwerk werkt

Prodrive Academy levert met Start, Training en Experience een totaaloplossing die resulteert in de perfecte merk- en productbeleving, meer klanten en hogere klanttevredenheid. Per stap leveren we maatwerk op basis van jouw wensen, uitdagingen en/of doelen, omdat we uit ervaring weten dat maatwerk werkt. Dit betekent ook dat we Start, Training en Experience los van elkaar kunnen inzetten om jouw merk en organisatie vooruit te helpen.

We adviseren je graag over welke stappen daarvoor nodig zijn. Bovendien zijn we benieuwd naar jouw doelen en uitdagingen! Plan een vrijblijvend adviesgesprek in met een van onze business consultants en zet de eerste stap naar meer verkopen en een hogere klanttevredenheid.

Plan een vrijblijvend adviesgesprek in

We vertellen je graag meer over wat we voor jouw (potentiële) klanten en salesorganisatie kunnen betekenen, en we bieden advies op basis van jouw doelen en uitdagingen. Je kunt hier rechts zelf een geschikte dag en tijd kiezen voor jouw adviesgesprek met een van onze business consultants. Tot snel!